Träningar/match
Hej alla föräldrar, Jag vill gärna dela några tankar med er, och hoppas att ni förstår min avsikt på ett positivt sätt. Vi har ett stort och härligt lag, där många barn tränar regelbundet och kämpar för att utvecklas. Under våra träningar går vi igenom viktiga övningar, samspel, passningar och spelförståelse. För att barnen ska kunna delta i matcher och cuper på ett bra och rättvist sätt, är det därför viktigt att man är med på träningarna. Jag vill absolut inte vara hård eller orättvis mot någon, men för att det ska kännas rättvist för alla – särskilt de barn som tränar kontinuerligt – behöver vi följa vissa principer. Det händer ibland att barn som missat många träningar ändå vill spela matcher lika mycket som de som tränar varje vecka, och det kan upplevas orättvist. Därför vill jag vänligt be er föräldrar att tänka på vikten av närvaro på träningar, både för barnens egen utveckling och för lagets sammanhållning. Självklart är alla välkomna, och alla ska få chansen att spela – men rättvisa och engagemang går hand i hand. Vi har också en stor trupp, vilket gör det ännu viktigare att de som tränar och följer med på resan också får chansen att spela matcher och cuper. Dessutom är det viktigt att medlemsavgifter är betalda. Tack för er förståelse och ert fantastiska stöd! Med vänliga hälsningar, Delovan (Tränare)
P 2017 Trängen
14 maj 2025
3kommentarer
Sista rycket med Newbody-försäljning!
Hej! Den 16 maj är sista dagen för försäljning av Newbody, så vi gör ett sista ryck innan helgen! För er som vill friköpa er från försäljning: Swisha 150:- till nummer 1231840651 Skriv meddelande "friköp" och barnets namn och "p2017". Har man sålt och fått in pengar så sätter man in på samma swish-nummer och ange namn på barnet och p2017. MVH Staffan Berge
P 2017 Trängen
13 maj 2025
0kommentarer
Bättre kallelser
Hej! Vi vill göra kallelser enklare och tydligare för alla och ska därför börja med en ny rutin: 1. När vi skapar en aktivitet, t ex en fotbollsmatch, kommer alla kallade att få email. 2. Dessa email kommer ni få ca en vecka innan aktiviteten och där kan man trycka på en "Svara på anmälan" knapp. 3. När man trycker på "Svara på anmälan" knappen kommer man till laget.se webbsidan där man ska trycka på "Kommer" eller "Kommer inte" knappen. 4. Om man inte har svarat alls efter några dagar får man en påminnelse. 5. Det går att ändra svaret, t ex om man tackar ja och sedan måste tacka nej. Vi har testat detta lite och det ser ut att funka jättefint! Om det är något ni undrar över eller inte förstår får ni gärna svara på den här nyheten. OBS! Det här gäller bara nya kallelser. Om ni inte får email via laget.se, eller om ni ändrar email adressen, bör ni kontakta oss så vi kan uppdatera systemet. SMS ska vi använda främst för andra saker eller där vi behöver svar så snabbt som möjligt. Hoppas ni tycker om förändringen! MVH Tränarna
P 2015 Trängen
13 maj 2025
4kommentarer
Blodomloppet 21 maj
Hej! Den årliga Blodomloppet som BK Forward arrangerar närmar sig. Den 21 maj går Blodomloppet av stapeln, och därför är alla träningar och matcher inställda den dagen. Under Blodomloppet behöver vi volontärer som kan hjälpa till och arbeta så att vi kan genomföra evenemanget på bästa möjliga sätt. Vi efterfrågar minst tre föräldrar från vårat lag, och vi behöver få in både namn och telefonnummer på de som ställer upp. Evenemanget pågår från 16:00 till 21:00, och vi kommer att behöva några personer redan vid 15:00. För alla killar i laget är det obligatoriskt att delta! Kallelser kommer på söndag.
U 19
13 maj 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter