• Fotografering mm.

    Hej Om vårdnadshavare eller spelare har önskemål om att namn, blid eller video inte publiceras i samband med cup, hemsida eller sociala medier behöver det komma till kännedom för ledare och andra vårdnadshavare. Jag uppmuntrar er att antingen kommentera här nedan eller skriva i den gemensamma SMS-chatten/Supertext om så är fallet. Enskild information bara till ledare räcker inte för att det ska bli heltäckande. P 2013 12 maj 2025 1kommentar
  • Betalning och spelstopp

    Hej! Nu är vi i maj och serierna har börjat. Jag har pratat med många av er ledare och vet att ni har påmint och kontaktat de föräldrar som ännu inte har betalat. Jag är säker på att alla som är med i laget är medvetna om att fakturan ska vara betald för att kunna delta på träning ochj matcher. Från och med onsdag är det spelstopp som gäller för de som inte har betalat. De som har varit i kontakt med kansliet angående delbetalning kan fortsätta att träna som vanligt. Jag har skickat ut ett mail till de som har förfallna fakturor och redan informerat dem om detta. För er ledare innebär det att ni kan kolla på laget.se och se vilka som fortfarande har en röd prick därmed en förfallen faktura Vi vill påpeka att vi gärna vill undvika att ta denna åtgärd, men vi är tvungna att följa våra betalningsrutiner för att säkerställa att alla medlemmar bidrar till föreninges verksamhet och är försäkrad om något skulle inträffa på plan (skada). Med vänlig hälsning, Özer Tränare 12 maj 2025 0kommentarer
  • Träning onsdag

    Hej! Träning onsdag 14 maj 17:30 som planerat men vill bara säga att vi tränare kan bli några minuter sena. Vi dyker upp mellan 17:30 och 17:45 tror vi. P 2015 Trängen 12 maj 2025 0kommentarer
  • Träning 12/5 inställd

    Hej Pga att jag fått migrän huvudvärk så blir vi tvingande att ställa in träningen i dag då övriga tränare har matchen mot Karlsund MVH Jimmy P 2015 Trängen 12 maj 2025 2kommentarer
  • Visa fler nyheter