Matchkläder storlekar
Hej! Vi ska beställa matchkläder till barnen. Det som ingår i medlemsavgiften är matchtröja, shorts och strumpor. Jag skulle vilja att ni skriver ner i kommentarsfältet vilken storlek ni vill ha på kläder och strumpor. I länken kan ni se de storlekar som finns, under barnkläder. https://www.xxl.se/storleksguide/umbro/160222 Strumpstorlekar är 30-34 eller 35-39. Om ni inte väljer, så beställer vi det som vi tror passar. Vi lägger beställningen i början på nästa vecka. Bifogad bild ser ni vika nr som är upptagna Med vänliga hälsningar, Jens
P 2015 Trängen
20 mar 2025
21kommentarer
6 - 0 mot Stene IF
Forward vinner gruppfinalen i Svenska Cupen hemma mot Stene IF med klara 6 - 0 (4 - 0), och visserligen skiljer en division lagen emellan, men vi tycker ändå att Forward gör en klart godkänd insats och kanske ännu lite mera. Stabilt bakåt, och två Linus Lamu-chanser i mitten av första är väl allt emot, mot ett anfallsglatt Forward, som skapar chanser och är också effektiva. Lite rakare spel i år och snabba på att växla kant, där man också fyller på med sina ytterbackar. Och framåt skapar man chanser och sex mål, med fem olika målskyttar - men naturligtvis helt annat motstånd i serien. Dagens målskyttar Josef Ibrahim 2, Eliyo Turkan, Almin Masic, Alexander Marauge, Emil Rolland Vinsten innebär semifinal senare i vår mot Karlslunds IF - genrep hemma mot Yxhult på lördag 13.00 och sedan börjar serien. Laguppställningar och fakta Dennis om matchen Kvartsfinal IFK Kumla - Eker Semifinal BK Forward - Karlslunds IF och Segr Kumla/Eker - Örebro Syrianska IF
A-laget Herr
18 mar 2025
0kommentarer
Match mot BK Ett Fyra söndag 23/3 kl 12-13
Match mot BK Ett Fyra Söndag 23/3 kl 12-13 Samling ca kl 11,30 Rostaskolan. Kom ombytt och ta med extrakläder ni som har! Glöm inte vattenflaska och inneskor. Betalt medlemskap gäller för att få spela match. Vi ser fram emot en rolig match! ⚽ Obs ingen träning söndag kväll 23/3.
P 2017 Trängen
18 mar 2025
21kommentarer
Kläder, mm
Hej på Er, tiden går fort och det går mot vår. Vi är alla sugna på att komma ut och träna utomhus men vi har tyvärr inte fått några konstgrästier ännu så vi kör på i ballonghallen i Vivalla IP tills vi får något annat. Ni ska ha fått ut inbetalningskort/räkning i mejlen nu för träningsavgift för säsongen. I år ingår 2 st tröjor (en gul och en svart), shorts samt ett par gula strumpor i avgiften. Vi börjar samla in klädstorlekar på träningen imorgon. Ni får gärna messa mig storlekar om Ni inte har möjlighet att komma på träningen. Tänk på att avgiften måste vara betald för att vi ska kunna få ut kläderna. I spelaravgiften ingår även licensavgift vilket inkluderar försäkring. Spelarna måste ha licens annars får dom inte spela matcher. Kontakta kansliet om Ni har frågor kring betalningen. Det går att dela upp betalningen på flera månader men då måste man meddela kansliet innan, annars beviljas ingen licens och Ert barn får inte spela matcher vilket vore väldigt tråkigt. Vi har anmält 2 st lag, likt förra säsongen, till seriespel. Ett i grupp 2 och ett lag i grupp 3. Det kommer vara 6 st omgångar i varje grupp fram till sommaruppehållet. Vi är också anmälda till 2 cuper hitills, Örebrro Cupen och Forward Cupen. Det kan bli fler. Nu siktar vi på en rolig vår och hoppas snart att vi ska få några utomhustider. Ha det bra!
P 2014 Lundby
17 mar 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter