Till alla föräldrar P 2017
Till alla föräldrar Det har varit stökigt på träningarna nu under en tid och vi ledare har därför tillsammans med killarna diskuterat detta och enats om vilka regler vi ska följa, samt hur man är en bra kompis och lagspelare. (Detta gjordes 250303 på träningen). Regler: * inte svära eller använda andra fula ord * Inga fula tacklingar * Inte skrika/skälla på varandra utan istället peppa varandra * Vara redo/lyssna på den som pratar. Prata inte i munnen på varandra * Inte vara arg när andra laget gör mål- vi tränar och kämpar tillsammans * Domaren bestämmer * Respektera varandra Bra kompis/lagspelare: * Snäll. Hur är man snäll? Man stöttar, hjälper, bjuder in varandra, vi tar hand om varandra. * Alla får vara med. Fotboll är en lagsport. * Vi tränar tillsammans * Vi respekterar varandra. * Vi lyssnar på varandra Vi ledare kommer att fortsätta diskutera detta med barnen och vi önskar att ni föräldrar också pratar om detta hemma med era barn. Vi vill att träningarna ska vara en plats för glädje och gemenskap där alla killar trivs och har roligt tillsammans, en plats där vi stöttar och tar hand om varandra. MVH Delovan, Gabriel, George, Thaer, Staffan och Sanna
P 2017 Trängen
3 mar 2025
3kommentarer
Svara på förfrågan
Hej Ni alla har fått SMS om matcher till helgen . Vill att ni svarar JA eller NEJ. Följande spelare har svarat Liam Kelvin Arseni Omar Mohamed D Sami Trängen Sami Lundby Salman K Mahamud Dexter Suhayb Ni övriga måste svara senast tisdag 4/3 kl 20,00 MVH Tränarna
P 2015 Trängen
3 mar 2025
5kommentarer
Matteus - upp i A-truppen
BK Forward flyttar nu upp Matteus Ringvall (06) till A-truppen. Matteus Kommer från Glanshammar, där jag också började spela fotboll i unga år. Var en tid i Lillån och även i ÖSK:s Akademi, innan jag kom tillbaka till Lillån, och fick också prova på seniorspel i division 5 – var väl 15 - 16 år då. Var väl också då jag permanent hamnade som toppforward, och där har jag blivit kvar – var faktiskt mittback tidigare. Blev sedan Forward och har nu tre år i klubben, och tränade väl i stort sett hela fjolåret med Rickard i A-truppen, så ingen stor omställning. Har spelat en hel del Cupmatcher och gjorde också seriedebut borta mot Vänersborg ifjol. Ser mig som en djupgående forward, och gör en hel del mål inne i boxen, såväl med fötter som huvud – det blev 15 mål i P 19 serien ifjol. Har spelat mot Åtvidaberg och Karlslund i träningsmatcherna, och är relativt nöjd med mina insatser. Intressant nu med ny tränare och delvis ny trupp. Känns som Dennis vill få med mer spelare i det offensiva spelet, samtidigt som vi spelar med en annorlunda grundformation i år, men tycker det ser intressant och spännande ut. Går ur gymnasiet i vår på Grillskas ekonomiska linje och har väl inte bestämt riktigt vad som kommer hända sedan. Och målgörare mot Falun - se målet här
A-laget Herr
2 mar 2025
0kommentarer
Påminnelse söndagsträning Rostaskolan
Påminnelse om att söndagsträningarna nu hålls på Rostaskolan⚽
P 2017 Trängen
2 mar 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter