• Påminnelse – Anmälan av lag inför vårsäsongen

    Hej, Jag vill påminna er om att ett mail har skickats ut till alla lagledare och tränare gällande anmälan av lag inför vårsäsongen. Detta gäller lag i åldersgruppen 10–19 år. Om ni inte har fått mailet, vänligen kontakta mig så snart som möjligt. Deadline för anmälan är den 3 mars. Full fart framåt! 💪? Hälsningar, Özer Lagledargrupp 7 feb 2025 0kommentarer
  • Match lördag 8/2

    Hej På lördag den 8/2 så spelar vi match på våran tränings tid kl 09,30-11,00. Om ditt barn ska vara med så svara bara ja eller nej i gästboken eller på smset du fått. Svara senast kl 20,00 fredag så vi kan sätta ihop lagen som ska spela. Plats trängens ip Samling 09,30 MVH Tränarna P 2015 Trängen 6 feb 2025 4kommentarer
  • 16/12 svara på kallelsen

    Hej kallelse har gått ut till alla spelare ( se till att svara på de då vi planerar träningsmatcher och då vill vi gärna förbereda träningen/ matchen Kallelsen har gått till den mail adress som ni har uppgett. P 2016 Trängen 5 feb 2025 0kommentarer
  • Matchen mot Degerfors

    Hej, I samråd med vår lagledare och Degerfors U19 tränar stab valde vi att hoppa över matchen på fredag. De hade en annan match i helgen så det passade de bra och vi valde att fokusera på lagbygget och att ha fler träningar och matcher ihop innan vi möter de. Vi sa att vi kan spela någongång längre fram mot våren i så fall. Istället så har vi träning på fredag på trängen som vi brukar. Vi planerar att hålla ett spelarmöte snart där vi kommer presentera planen och visionen framåt, återkommer med mer info om det. Vi ses på fredag. Özer U 19 5 feb 2025 0kommentarer
  • Visa fler nyheter