• Ändrad tid för träning denna vecka.

    Hej! Gräsplanerna är avstänga så onsdag och torsdag tränar vi på konstgräset. Onsdag: 15.00-16.30 Torsdag : 17.00-18.00. P 17/19 30 apr 2024 0kommentarer
  • Medlemskap och Nowbody försäljning

    Hej allihopa Ni som inte har betalat er medlemskap gör det snarast .( de som inte har gjort det kommer ej få några kläder eller barnen har ingen försäkring under träning eller poolspel om olyckan skulle vara framme . . 2 ) Vi fick mail idag ifrån föreningen om det obligatoriska försäljningen av Nowbody .. ( som vi måste starta omgående) någon som kan tänka sig ta ansvaret för det ) hela förtjänsten går till Bk forward p2016. Dessa pengar kan vi använda till att göra roliga saker med barnen 3) vi ska spela poolspel och arrangera minst ett av . Där kommer vi behöva hjälp av er föräldrar med att fixa i ordning kiosk ( fixa kaffe , fika bröd läsk ensamt att ngon står i kiosken under poolspelet. Mer info kommer snart P 2016 Trängen 30 apr 2024 0kommentarer
  • Seriematch onsdag

    Godkväll! Seriepremiär onsdag 1:a maj. Matchstart 13:00 Trängens IP, konstgräs. Samling 12:10. Motståndare Norrby SK från Sala. Ari kallar följande spelare: Enor, Noel, William, Kevin, Benjamin, Bardia, Kheder, Patrik, Stefan, Hadi, Faisal, Aram, Gabbe, Anton, Jeoy, Khaled, Enoric, Simon, Amjad Nästa match söndag 5:e maj, kl 19:00 i Frövi. Ari återkommer om vilka som kallas till den machen. Vi höres! U17 29 apr 2024 1kommentar
  • Ingen träning idag

    Idag vi har ingen träning vi kör match nu onsdag Vi har spelat hela helgen vi vilar idag I Gifcupen ni var underbara alla vinna alla matcher det är skitbra vi förlorade i straffar vi var värda vinna hela cupen ni som var med och spelade alla var duktiga vi ledarna är så stolta över er vi har bästa truppen i hela örebro län Grabbar det är bara skämmpa mer o träna Mvh Ari Robert Azad Musa U17 29 apr 2024 0kommentarer
  • Fika vid nästa match

    Vi har hemmamatch lördagen den 4 maj och behöver frivilliga som vill baka samt fixa kaffe. Förslagsvis 2-3 st som bakar och några som fixar kaffe och mjölk. Bord, muggar, servetter, dryck, socker etc finns som jag tar med ner till Lyckås. Kommentarer nedan vad ni vill hjälpa till med :-) Ha en fin söndagkväll! // Paulina P 2013 28 apr 2024 18kommentarer
  • Visa fler nyheter