• Kommande utomhusträningar

    Hej alla vårdnadshavare. I helgen spelade vi två olika matcher. På söndagsmorgonen var det mot Adolfsbergs IK på konstgräset på Lugnets IP. Årets första 7-manna match. Många märkte att det var ganska kallt att spela. Det gäller att klä på sig rätt kläder, mössa och vantar är nödvändigt en sådan kylig dag. På söndagseftermiddagen mötte vi BK Forward P2014 Lundby inomhus i Svealundsskolan. Kul att få bekanta sig med några klubbkompisar och roligt med så mycket publik. Ni som har koll på vår kalender har kanske märkt att vi nu lagt ut träningstiderna och plats för mars och april. Vi kommer från och med 7e mars till slutet på april träna utomhus på Vivalla IPs konstgräs. Om det mot förmodan är snö under dessa månader kan några av dessa träningar bli inställda eller bli flyttade inomhus till Ballonghallen. Vi kommer kommunicera ändringar och avvikelser ut via SMS-chatten som alla vårdnadshavare skall ha tillgång till. En liten förändring gällande kallelser till träningarna är att vi från och med 7/3 satt en sista tid för anmälan till träningarna. Vi tränare vill en stund innan träningen veta antalet spelare som kommer för att därefter kunna anpassa upplägget. Kallelser till matcher kommer även dom ha en sista tid för anmälan, har man inte anmält sig i tid till matcher kommer man inte få deltaga. Vill även påminna om det tidigare inlägget gällande beställning av match- och träningskläder. Ni måste meddela mig storlekar enligt önskad mall. Fortfarande en del som inte betalat medlems - och träningsavgiften. Har du inte fått en faktura så se till att kontaka BK Forwards kansli (kansli@bkforward.se) P 2013 12 feb 2024 0kommentarer
  • Match Degerfors.

    Hej!! Det väntas komma en hel del snö inatt och imorgon. Så jag och Degerfors tränare kommer att stämma av runt lunch om det blir match. Jag kommer att skriva ut på hemsidan så fort jag får svar. Men vi behöver hjälp med bilar imorgon så hoppas nu att folk kan ställa upp. Kostnaden för matchen imorgon är 50kr till chauffören. Alla som ej har någon förälder som kör swishar 50kr till mig då fördelar vi det till de som kör sedan. Betalning sker före avresa. U 19 12 feb 2024 0kommentarer
  • Ändrat upplägg på dagens träning.

    Trängens konstgräs är avstängt idag efter snön. Vi kör fys i omklädningsrummet kl 17.00-18.00. Välkomna!! U 19 12 feb 2024 0kommentarer
  • Inställd träning

    Hej killar! Kvällens extra träning är inställd pågrund av att Trängens konstgräs är avstängt. Vi ses på onsdag. P 17/19 12 feb 2024 0kommentarer
  • fysikträning idag måndag

    Idag vi kör ingen träning ute vi ska vara på Tegelbruket vi ha fysikträning där samling kl 16:45 Ni ska swisha 40 kr till Robert innan det är viktigt Alla går ditt tänk på att ni alla behöver fysikträning Det är värd och gå ditt ni ska vara på omklädningsrummet 5 där Lycka till Skit bra spelat igår Mvh Ari U17 12 feb 2024 8kommentarer
  • Visa fler nyheter