• Träning Söndag 7/1

    Hej grabbar!! Kylan kommer hålla i sig på Måndag med och konstgräset är i dåligt skick. Så vi ställer in Måndag och flyttar den tills imorgon Söndag. Träningen blir i Rostahallen 18.30-20.00. Vi kommer att köra fys och Futsal. Vi tränare vill att alla som är hemma kommer. Planering för veckan kommer på måndag då vi letar olika former av allternativ träning. Mvh Tränarna. U 19 6 jan 2024 0kommentarer
  • Träningen börjar nästa söndag 14/1

    Hej! Ingen träning nu på söndag. Träningen börjar den 14/1 igen. P 2017 Trängen 6 jan 2024 1kommentar
  • Info inför uppstart 2024

    Hej Grabbar! Nu är samtliga träningstider fram till April uppdaterade i kalendern. Det ser väldigt besvärligt ut med Trängens konstgräs just nu och det kommer till hög sannolikhet inte bli mycket fotboll första veckan utan vi kommer att fokusera på fys och styrka. (Mer info kommer närmare Måndag om upplägg) Vi hoppas så klart att man kan få ordning på planen men vädret har gjort så att det varit tuffa utmaningar. Vi kommer att spela sista futsal-matchen på Lördag mot Sturehov i serien. Då Hallsberg och ÖFC 2 dragit sig ut så återstår endast en match. Lördag 13/1 så kommer vi att spela klassiska AIF-cupen i idrottshuset och det kommer att vara merparten spelare från U19 och några ev från A-laget. Ligacupen b-slutspel kommer dra igång i mitten på februari och det kommer att bli riktigt bra matcher i den gruppen. Grupperna finns på Förbundets hemsida om man vill se. Även förslag på serien div 1 ligger där. Vi kommer att komma ut om info angående föräldramöte och spelarmöte som ska försöka averkas Senast Februari. Ha en fin ledighet så kickar vi igång någon form av verksamhet Måndag 8/1!! U 19 3 jan 2024 0kommentarer
  • Hej /( träning )

    Hej och Gott nytt år på er.. Vi startar våra träningar söndag den 14/ januari på Brukets skola . Samma tid som vanligt eller se kalender . .. P 2016 Trängen 2 jan 2024 0kommentarer
  • Odencupen

    God fortsättning allihopa! ÖrebroCupen klarades av med bravur, alla som var med kämpade jättebra. Till helgen har vi en ny Cup, på söndag 7:e januari är det dags för Odencupen, spelschema hittar Ni här. Vi har bara anmält ett lag till denna Cup vilket gör att vi kanske kommer dela upp i två grupper och att alla spelar 2 matcher var, lite beroende på hur många som anmäler sig. Besvara gärna kallelsen så vi vet hur många som kan vara med. Matcherna är: Kl. 08.40 Hampetorp/Odensbacken IF - BK Forward Kl. 10.00 BK Forward - Rynninge IK (Vit) Kl. 11.20 BK Ett Fyra - BK Forward Kl. 12.00 BK Forward - Rynninge IK (Blå) Vi samlas vid restaurang Ksara i Lundby kl. 07.20 och åker gemensamt till Odensbacken, är det några som vill åka direkt så går ju det givetvis bra men släng gärna iväg ett meddelande så vi vet, och inte behöver vänta i onödan. Meddela om det är någon som behöver hjälp med skjuts/samåkning så löser vi ju givetvis detta. Ta med Gul och Svart matchtröja. Jag har även redovisat Bingolottoförsäljningen, vi kom inte riktigt upp i målet vi hade om 200 sålda lotter men hamnade nära med 189 lotter + 4 dubbellotter till uppesittarkvällen, samt 4 lotter till nyårsbingon. Bra jobbat! P 2014 Lundby 1 jan 2024 2kommentarer
  • Visa fler nyheter