Praktisk Info Örebro Cupen
God fortsättning till allihopa, det närmar sig Örebro Cupen och vi har skickat ut kallelse till allihopa. Vi har inte gjort lagindelningarna ännu eftersom vi inte vet vilka som kan vara med. Därför är det bra om Ni går in och besvarar kallelserna så vi vet och kan påbörja lagindelningarna. Första matchen är kl. 07.40, vi samlas kl. 07.00 vid Idrottshuset, ingång baksidan vid ÖKK, det kommer vara skyltat så man hittar in. Spelschema: Grupp A BK Forward Lundby (Gul) 07.40 Idrottshuset A -Karslund IF 09.00 Idrottshuset B -Latorp IF 11.00 Idrottshuset B -Marieberg IK 13.00 Idrottshuset B -Örebro SK Grupp C BK Forward Lundby (Svart) 08.20 Idrottshuset A -Rynninge IK 10.00 Idrottshuset C -Örebro SK 12.00 Idrottshuset C -Örebro SK 13.40 Idrottshuset C -Adolfsberg IK Ingång för spelare och ledare sker på baksidan av Idrottshuset bredvid ÖKK (skyltning kommer att finnas så man hittar) och för publik sker all inpassering vid entrén mellan Eyrabadet och Idrottshuset detta för att vi måste ha någorlunda koll på hur många som finns i lokalerna och på grund av ökade kostnader så kommer arrangören att ta en entré på 50kr/dag för alla över 12 år (barn under 12 går in gratis med målsmans sällskap i annat fall så betalar även de). För er som inte har möjlighet att se matcherna på plats så finns chans att beställa hem alla matcher då vi kommer att filma dessa. Att ta med: *Enklare matsäck, dryck *Gul + svart Forwardtröja *Benskydd *Inomhusskor *Gott om energi och positiv inställning Ses på lördag morgon vid Idrottshuset. Är det någon som har problem att ta sig dit så hör av Er, då fixar vi skjuts.
P 2014 Lundby
27 dec 2023
18kommentarer
Örebrocupen futsal
Nu på fredag 29/12 vi har örebrocupen inomhus Samling både lag 1 och lag 2 kl 13:30 i idrottshuset både laget ska tar med både svarta och gula match kläder Dim som ska vara med lag 1 gul är Enor Maximus Kevin Anton Aram Gabriel Faisal Khaled William Hadi Abdi Do som ska vara med lag 2 svart är Stefan Julian Bardia Arian Joel Assad. Enoric Simon Mohammed Alhassan Samling nu på fredag kl 13:30 i idrottshuset Lycka till grabbar Mvh Ari
U17
24 dec 2023
0kommentarer
Godmorgon och god jul
God jul på er som firar den . Ingen träning idag och nästa söndag . Återkommer snarast om när våra träningar drar igång igen .. Tips till de som är lediga på onsdag att åka och kolla på Örebro cupen som spelas på onsdag den 27 /12. I idrottshallen . Ett rolig grej tycker jag ..
P 2016 Trängen
24 dec 2023
0kommentarer
Info Laxåcupen
Här kommer lite info om Laxåcupen När= Tisdag 26/12 Samling =Trängen kl 06,45 Bilar= vi tränare kommer att ha tillgång till minst två bilar. Hör av er om ni har någon förälder som kan hjälpa till med bil. Vi kör första matchen 08,20 mot Laxå Young boys. (Se bifogat spelschema) ta med gul och svart tröja.. pengar till mat och övrig utrustning. God jul på er så laddar vi för lite Cup!!
U 19
23 dec 2023
0kommentarer
Välkomna till laget.se – Här finns viktig information!
Välkommen till er nya gruppsida på laget.se! Den blir central i all kommunikation mellan aktiva, ledare, föräldrar och andra intresserade. För att komma igång direkt med en bra kommunikation i och omkring gruppen finns ett antal viktiga punkter för sidans administratör: • Logga in och lägga till alla aktiva och ledare under Medlemmar. • Fylla på kalendern med alla inplanerade aktiviteter. Matcher läggs till via Serier medan träningar och andra aktiviteter läggs till via Aktiviteter. • Skriv nyheter löpande och berätta om verksamheten. I takt med att nya nyheter läggs till kommer den här nyhetstexten att försvinna. Om någon i gruppen har frågor om laget.se är man alltid välkommen att kontakta vår support på support@laget.se eller 019-15 44 00. Varmt välkomna till laget.se!
P 17/19
22 dec 2023
0kommentarer
Visa fler nyheter