Registrering av Newbody
Hej! Newbody registering DEADLINE: Idag senast 20:00 Alla måste registrera sina Newbody-beställningar senast kl. 20:00 idag. De som inte sålt sina produkter måste betala in sina friköp nu. Om du inte har sålt, vänligen gör betalningen och inkludera informationen nedan i Swish-meddelandet. Swish till nr: 1231840651 Skriv följande i meddelandet: Lag, Förnamn, Efternamn, NB Info om uthämtning av paket: De som har sålt kommer få information om när de kan hämta ut sina paket så snart vi har fått leveransdatum från Newbody samma gäller för betalning. Med vänlig hälsning, Özer
Tränare
16 maj 2025
0kommentarer
Matcher/träningar v21
Måndag 19/5 Match mot Östansjö kl 17,30-19,00 Onsdag 21/5 träning inställd (Blodomloppet) Torsdag 22/5 match mot Adolfsbergs IK kl 17,30-19,00 Lennie ansvarar för måndags matchen Jimmy ansvarar för torsdags matchen
P 2015 Trängen
15 maj 2025
2kommentarer
Viktig info från kansliet Newbody
Ni som har sålt Newbody men ännu inte har registrerat ert köp, gör det snarast via länken (bifogas på nytt) https://portal.newbodyfamily.com/reg/TGAJLML/start?utm_source=sellerportal&utm_medium=webpage&utm_campaign=share-reglink-native-share Ni som väljer friköp får istället swisha 150 kr till angivet Swish nummer. MVH Sanna
P 2017 Trängen
15 maj 2025
7kommentarer
Lilla Lithells cupen
Hej kära föräldrar Vet att det är mycket anmälningar nu men tro mej det är otroligt mycket för oss tränare och ledare oxå. Vi har anmält 2 lag till lilla lithells cupen söndag 1 juni Nu ber jag er att svar ja eller nej senast 25/5 kl 20,00. Kostnad för cupen är 100kr per spelare Följande spelar har redan svarat Dexter Kelvin Salman k Sergii Mahamud Sami L Sami T Yman Helal Arseni Salman A Mohamed Q Serhii Noah Glorie Omar Adam Mussa Suhayb Samuel Liam Faruuq Mohamed D
P 2015 Trängen
14 maj 2025
17kommentarer
Träningar/match
Hej alla föräldrar, Jag vill gärna dela några tankar med er, och hoppas att ni förstår min avsikt på ett positivt sätt. Vi har ett stort och härligt lag, där många barn tränar regelbundet och kämpar för att utvecklas. Under våra träningar går vi igenom viktiga övningar, samspel, passningar och spelförståelse. För att barnen ska kunna delta i matcher och cuper på ett bra och rättvist sätt, är det därför viktigt att man är med på träningarna. Jag vill absolut inte vara hård eller orättvis mot någon, men för att det ska kännas rättvist för alla – särskilt de barn som tränar kontinuerligt – behöver vi följa vissa principer. Det händer ibland att barn som missat många träningar ändå vill spela matcher lika mycket som de som tränar varje vecka, och det kan upplevas orättvist. Därför vill jag vänligt be er föräldrar att tänka på vikten av närvaro på träningar, både för barnens egen utveckling och för lagets sammanhållning. Självklart är alla välkomna, och alla ska få chansen att spela – men rättvisa och engagemang går hand i hand. Vi har också en stor trupp, vilket gör det ännu viktigare att de som tränar och följer med på resan också får chansen att spela matcher och cuper. Dessutom är det viktigt att medlemsavgifter är betalda. Tack för er förståelse och ert fantastiska stöd! Med vänliga hälsningar, Delovan (Tränare)
P 2017 Trängen
14 maj 2025
3kommentarer
Sista rycket med Newbody-försäljning!
Hej! Den 16 maj är sista dagen för försäljning av Newbody, så vi gör ett sista ryck innan helgen! För er som vill friköpa er från försäljning: Swisha 150:- till nummer 1231840651 Skriv meddelande "friköp" och barnets namn och "p2017". Har man sålt och fått in pengar så sätter man in på samma swish-nummer och ange namn på barnet och p2017. MVH Staffan Berge
P 2017 Trängen
13 maj 2025
0kommentarer
Visa fler nyheter